zondag 24 juni 2012

Niets is definitief


Weer bezig met het Boeijen boekje. Nog één keer alles goed doorlezen. Taalfoutjes eruit halen, zinnen herschrijven. En welke foto’s plaats ik bij de interviews en recensies? Ik heb in de loop der jaren veel mooie persfoto’s ontvangen, dus de keuze is groot. Kwalitatief zijn ze echter niet allemaal even goed. Sommige foto’s heb ik alleen maar in lage resolutie, Jammer, want het boekje moet er natuurlijk tiptop uitzien straks. Aan de binnen- en aan de buitenkant!
 
De foto voor de cover is inmiddels uitgekozen en voorzien van de titel van het boekje. Dat was een behoorlijke klus. Want welk lettertype neem je hiervoor? En welke kleuren? Ik heb advies gekregen van een vormgever, en daar ben ik heel blij mee! De titel heb ik alweer veranderd, want in de ‘Exclusieve Vlaamse theatertournee’ zag ik opeens ‘mijn’ titel verschijnen: Frank Boeijen –25 jaar theater. Voor de hand liggend natuurlijk, want feiten zijn feiten. Frank speelt nu eenmaal 25 jaar in het theater en dat is tevens de aanleiding voor mijn boekje. Jullie zullen straks zien wat het alternatief is. Suggesties zijn trouwens welkom. Niets is definitief in deze fase. Zoals het formaat van het boekje. Wordt het pocket, A5, liggend, vierkant, hardcover? Wat een keuzemogelijkheden! Maar ik vind het ontzettend leuk om te doen. En dat is het allerbelangrijkste. Hopelijk genieten jullie straks net zo van het eindresultaat als ik van alle werkzaamheden vóór de publicatie van het boekje!
 
Jullie kunnen dit blog vanaf nu trouwens ook volgen! Klik links bovenaan en volg de instructies!


 




5 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk om de ontwikkelingen op deze manier te volgen. Ben inmiddels erg benieuwd geworden naar het boekje, leuk om naar uit te kijken. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je werkt er met passie aan dus het moet wel harstikke mooi zijn, het resultaat, no doubt about that!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mariet6/24/2012

    Plezier is de weg naar een prachtig eindresultaat....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liggend (oblong) is over het algemeen veel duurder. Daar zou ik dus al rekening mee houden. Kijk ook eens naar je foto's. Vierkant is trendy maar niet altijd even makkelijk om een portret in een vierkant te krijgen.
    Veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem7/12/2012

    Succes en ben benieuwd naar het eind resultaat

    BeantwoordenVerwijderen