dinsdag 1 mei 2012

Boeiend boekje

Tijdens mijn voorbereidingen op een interview met Frank Boeijen in maart 2012 las ik in een weekend al mijn interviews en recensies door. Het waren er best veel. Misschien een leuk idee voor een bundel, bedacht ik ter plekke. Met wat grappige anekdotes en mooie herinneringen is het misschien zelfs een boeiend boekje voor fans en andere belangstellenden! Toen ik in een tijdschrift las dat Frank Boeijen dit jaar 25 jaar in het theater staat, zag ik dé aanleiding voor een bundel. De interviews zijn geschreven naar aanleiding van diverse theatertournees van 1999 tot 2012. Ze zijn gepubliceerd in verschillende kranten. Dit boekje geeft geen volledig beeld van de kwart eeuw in het theater. Het zijn ‘slechts’ wat gesprekken en recensies verzameld door een journalist. Via dit blog houd ik jullie graag op de hoogte van alle vorderingen.

2 opmerkingen:

  1. Dat klinkt hartstikke leuk, ben benieuwd en ga het allemaal zeker volgen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Leuk dat je mijn blog gaat volgen. Suggesties voor het boekje zijn overigens van harte welkom!

      Verwijderen